Brug ikke PR….

… miste dine vigtige målgrupper tillid… afskrække dem fra at træffe foranstaltninger, der fører til din succes… undlade at opnå din afdeling, afdeling eller subsidiær mål.
Et sørgeligt scenario, der ikke bør forekomme. I virkeligheden, som en leder i en virksomhed, non-profit eller -forening, kan det stik modsatte forekomme baseret på en simpel forudsætning du kan vedtage og tjene ske starter i dag.
Og her er det: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Følg derefter!
Mødes med den PR folk som er tildelt til din enhed, sidde og liste dem uden for publikum med den største indvirkning på din operation. Derefter prioritere dem og vi vil bruge #1 på listen som vores eksempel for denne artikel.
Hvad ved du om opfattelsen af denne centrale eksterne målgruppe hvis adfærd kan påvirke succes eller fiasko af dine enhedsoperation? Nok ikke så meget som du bør trods det faktum, at eksisterende opfattelser næsten altid fører til forudsigelige adfærd.
Få nogle tid til dig og din PR kolleger til at overvåge disse centrale publikum opfattelser af interaktion med publikum og stille en masse spørgsmål: kender du noget om os? Måske du har brug for vores tjenester eller produkter? Hvis du nogensinde har haft kontakt med vores organisation, var det tilfredsstillende? Har du en mening om os?
Holde din antenne til antydninger af negativitet og dine øjne skrællet for misforståelser, unøjagtigheder, usandheder, rygter eller overdrivelse.
Hvad du vil have samlet er de data, du har brug for at identificere de mest alvorlige perception problem spillevende i at #1 ekstern publikum af jeres. Dette bliver jeres korrigerende pr mål. For eksempel, rydde den uheldige misforståelse; korrigere denne unøjagtighed; eller nedtone denne overdrivelse.
Nu, spørgsmålet fortsætter, hvordan kommer du til dette mål? Du har brug for en strategi. Men når det kommer til at ændre holdninger eller meninger du har kun tre strategiske valg: skabe opfattelse hvor ingen eksisterer, ændre eksisterende udtalelse/perception eller styrke den.
Vær forsigtig her, din nye strategi er en naturlig pasform med dit nye mål. Selvfølgelig, hvis du opdaget negative opfattelser, ikke ville du vælge “styrke”-strategi.
Næste skridt er en skriftlig udfordring. Forberede en besked bærer en reel byrde-ændre den fejlende opfattelse. Betyder beskeden bliver nødt til at ændre hvad en masse mennesker er kommet til at tro. Det kan dog ikke ske, medmindre dit budskab er meget klart om, hvad der er galt med den nuværende opfattelse. Derudover skal det være sandfærdig, hvis det er at være overbevisende, og overbevisende hvis den skal være troværdig. Brug lidt tid på dette trin i den rækkefølge, problemløsning og prøve det for dens effektivitet på folk hvis meninger du værdi.
Hvis du goof meddelelsen, mislykkes hele indsats.
I de fleste tilfælde ønsker du ikke at kalde for meget opmærksomhed på denne opfattelse-ændre besked ved hjælp af en høj-profil nyheder meddelelse. Derimod omfatte det som en del af en anden meddelelse, en tale eller relaterede præsentation.
Nu, det er besked leveringstid. Her, vælger du den rigtige kommunikation taktik at bære dit budskab til medlemmer af din målgruppe opmærksomhed. Du er i lykke, fordi der er så mange taktik venter på at hjælpe dig med at nå disse publikum medlemmer. De spænder fra indlæg, brochurer, op-eds og radio/avis interviews til newsmaker arrangementer, nyhedsbreve, pressemeddelelser og mange flere.
Og dobbelttjekke taktik du vælger for at gøre visse de faktisk nå folk ligner dem, du ønsker at nå.
I korte ønsker orden, alle involverede, inklusive dig, at se tegn på fremskridt. Eneste måde at nagle det er igen overvåge publikum medlem opfattelser med mange af de samme spørgsmål, du brugte under din benchmark mening overvågningsforanstaltning.
Hvis du beslutter dig for indsatsen skal gå hurtigere, kan du altid finjustere beskeden, tilføje nye kommunikation taktik til slaget og øge deres frekvenser.
Så budskabet i artiklen bliver nu, “Brug PR,” få tillid til dine vigtige målgrupper, overtale dem til at udføre handlinger, der fører til din succes og opnå dine mål for afdelingen, division eller datterselskab.
udgangen

Dette indlæg blev udgivet i Generelt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *