En PR overraskelse for ledere

For disse virksomheder, non-profit og association ledere forpligtede til PR taktik som radio og avis stik, kan det komme som en overraskelse at opdage, hvor pr værdi virkelig ligger.
Sandheden er, dit PR-budget kan levere resultater langt ud over denne begrænset omtale placeringer.
For eksempel ved at omfavne slags PR-plan, som overtaler dem vigtige uden for publikum til din måde at tænke, og flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Derefter ved hjælp af den høj-impact, grundlæggende forudsætning for public relations til at levere eksterne interessenter opførsel ændre den slags, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Og endelig af revving op det kreative potentiale fra din tildelte PR team eller agentur og inddrage dem på en måde, der positivt påvirker adfærd af de meget uden for publikum at de fleste påvirker din enhed.
Måske vil så du finde dig selv med en kurv af resultater som udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig; samfundsledere begynder at søge dig ud; nyankomne forslag til strategiske alliancer og joint ventures; Gæsterne begynder at foretage gentagne køb; medlemskab programmer på fremmarch; politikere og lovgivere begynder at tænke på dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association samfund; Velkommen afvisninger i show room besøg; og endda kapital givere eller angive kilder begyndt at kigge din måde.
Tilbringe et øjeblik her og læse ovenfor omhandlede den grundlæggende pr blueprint: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Dette kan du udvide din pr område af brand, lægger sit primære fokus, hvor det hører hjemme, på dine enheder centrale eksterne interessenter adfærd.
En advarsel her: Sørg for at de offentlige forbindelser personale tilknyttet din enhed virkelig tro dybt ned–hvorfor dens SO vigtigt at vide, hvordan din vigtigste eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Skal de acceptere den realitet, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan hjælpe eller såre din enhed.
Anmeld med dem dit blueprint for overvågning og indsamling opfattelser af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Hvor meget ved du om vores administrerende direktør? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Når du tænker på det, du er heldig, at din PR folk allerede er i opfattelse og adfærd forretning, så de kan hoppe lige på opfattelsen af overvågning tildeling. Hvis dit budget kan håndtere det, kan du altid bruge en professionel undersøgelse firma, men de kan være meget dyrt. Ikke desto mindre, uanset om dens dine medarbejdere eller en undersøgelse firma spørgende, dit mål er at identificere usandheder om ikke decideret ligger, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder og misforståelser.
Nu skal du omhyggeligt vælge, hvilke af de ovennævnte aberrationer kvalificerer som dit korrigerende pr mål for eksempel, præcisere misforståelse, spike rygtet, rette op på den falske antagelse eller reparere visse andre unøjagtigheder.
Nu, hvis du vælger den forkerte strategi til at vise dig, hvordan at nå dit mål, vil det føles som youre spise stegt kalkun uden fyld. Faktum er, kan du kun opnå dit PR mål ved at vælge den rigtige strategi fra de tre valgmuligheder til rådighed for dig, ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Og passe på, at din nye strategi er en naturlig pasform med dette nye pr mål.
Før eller senere vil du nødt til at behandle jeres vigtigste interessenter publikum på en måde, der vil hjælpe med at overtale dem til din måde at tænke. Så Tildel opgaven til din bedste forfatter, fordi han/hun skal sætte sammen nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, ved den måde, der ikke alene overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig, hvis de er til at skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har målrettet.
Her tager du en nem trin-vælge kommunikation taktik nødvendig for at gennemføre din besked til din målgruppe opmærksomhed. Kontrol, naturligvis, at taktik du vælger er kendt for at nå folk som dit publikum. Snesevis er tilgængelige fra indlæg, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre.
Fordi hvordan man kommunikerer ofte påvirker believability af meddelelsen, kan du ønsker at levere det i mindre møder eller præsentationer i stedet højt profilerede medier såsom en pressemeddelelse…
Vil opstå spørgsmål om tegn på fremskridt. Det bliver dit signal til at planlægge en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Du vil bruge mange af de samme spørgsmål som i den første benchmark session. Men du vil nu se nøje for tegn på, at den ulovlige opfattelse faktisk bevæger sig i din retning.
En heldig realitet i public relations branchen er, at disse sager normalt kan fremskyndes ved at tilføje mere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser.
Ja, som en manager, det vil måske overraske dig, at en brugbar pr blueprint som denne ene vil hjælpe dig med at overtale dine vigtigste uden for interessenter til din måde at tænke, derefter flytte dem til at opføre sig på en måde, der fører til succes for din afdeling , division eller afdeling.
Men dets ingen overraskelse, at folk du håndtere opfører sig som alle andre de handle ud fra deres opfattelse af de faktiske omstændigheder de høre om dig og din operation. Forlader du lidt andet valg end at beskæftige sig hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre, hvad der er nødvendigt at nå frem til og flytte de vigtigste eksterne målgrupper til handling.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 1110 herunder retningslinjer og ressource boks. Robert A. Kelly 2004.

Dette indlæg blev udgivet i Generelt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *