Joint Ventures: Power af partnerskab

Når to mennesker sammen, der er en vis synergieffekt, der finder sted, det er derfor mange ebusiness folk søger ud af joint ventures. Hvad er et joint venture (JV for korte) du spørger? Dybest set er det når du er enige om at danner et partnerskab og i fællesskab fremme nogen.
== FORDELENE JV ==
Her er nogle fordele, du kan realisere fra danner joint venture.
1. eksponering: Du kan straks “dobbelt” eksponering af dine produkter og tjenester ved at trykke ind i hinandens indbygget publikum, forretningsforbindelser, og mail-lister.
2. MENTORORDNINGER: Som partnere, vil du danne en kraftfuld forhold og lære af hinanden. Når du opretter planer sammen, vil hver partner specialiteter og viden supplere de andre.
3. FORM A DYNAMIC DUO: At være forbundet med andre meget succesrige forretningsfolk forbedrer dit image og omdømme. Kig på de fantastiske relationer, at Jim Daniels, Rick Beneteau og andre vellykket marketingfolk har bygget. De er eksempler på folk, der virkelig sætter magt af partnerskaber til at arbejde!
== TIPS TIL AT BYGGE ET SUCCESFULDT FORHOLD ==
Er to hoveder bedre end én? Nå ja og nej… Du ser, relationer kan være sød eller de kan hurtigt vende surt. Som et godt ægteskab skal et joint venture-forhold bygges på et solidt fundament af tillid og venskab. Partnerskaber skal pleje, loyalitet og trofasthed fra begge parter. Det er ikke en enkeltbillet gade. Partnerens skal virkelig bekymrer sig om og har tillid til hinanden.
1. Vær ærlig og oprigtig: Det hele starter med forslaget. Hvis du ikke skriver et stærkt forslag, vil fremtiden for din JV hurtigt blive afgjort med et “Klik”. En upersonlig, hårde sælge brev vil slukke din udsigt. I stedet skrive en personlig forslag, herunder hvad du både kunne bringe til projektet og hvad du både kan forvente af et joint venture-partnerskab.
2. Kend din potentielle PARTNER: Tage tid at få kendskab til deres forretning, deres websted og ezine. Denne måde kan fortælle din partner, hvad du kan lide om deres forretning og hvordan du forudse dem arbejder sammen. Du kan endda overveje at foretage et telefonopkald for at sige Hej og “opfylde” hinanden først. De par joint venture bogstaver jeg faktisk overveje er fra folk, der tager tid at kende mig og min virksomhed, og tale ærligt om hvorfor og hvordan vi kunne arbejde sammen.
3. Hvad betyder det FOR mig? Forklare op foran hvordan samarbejde vil være gensidigt fordelagtig for jer begge. Hvis et joint venture forslag skriger “ME, ME, ME” så hvorfor skulle du overveje det? I stedet tag tid at tænke om, hvordan du kan hjælpe dine potentielle partner. Tydeligt de potentielle fordele til din partner. Vil de få øjeblikkelig adgang til 40.000 ekstra abonnenter? Vil du godkende din partner produkter? Hvordan kan du udvikle din partner forretning?
4. respekt din PARTNER: Hvad du gøre afspejler på ry for din partner. Føre dig selv med integritet og professionalisme. Hvis jeg er fremme “Joe Schmo’s” produkt, forventer jeg Joe at behandle mine kunder med respekt og tilbyder fremragende kundeservice. Hvis Joe ikke svare sine e-mails, tilbyder dårlig kundeservice, eller hans produkt “virker” – så det afspejler dårligt om hans partner omdømme.
== MÅDER AT ARBEJDE SAMMEN ==
Her er et par ideer til hvordan partnere kan samarbejde om at fremme hinanden.
1. CROSS PROMOTION: Når du godkende hinandens produkter, er det vigtigt at du prøver og tror på produktet. En personlig anbefaling er en kraftfuld salgsværktøj. Partnerens kan accepterer at bytte annoncer eller artikler i hinandens ezines eller sende salgsfremmende påtegninger til hinandens e-mail lister.
2. BUNDLING: En anden JV ideen er at samle dine pakker sammen. Bundling fungerer bedst, når produktet supplerer din. Men, Vær forsigtig, at deres produkt ikke overskygge din. Også, ikke hober sig på så mange bonusser at tilbuddet bliver utroligt. Et tilbud for godt til at være sandt, kan rejse tvivl i forbrugernes sind.
3. vare SWAP: Enig i at “bytte” produkter med din partner og tilbyde dem som en præmie. Give prisen væk i en konkurrence eller gøre en tilfældig tegning til en heldig abonnent.
4. Deltag kræfter som en virtuel virksomhed: Partner med selskaber, der tilbyder tjenester i forbindelse med jeres. Dine gæster vil nyde bekvemmeligheden af one-stop-shopping. Af tværs fremme hinanden, får du både nye kunder. Må ikke begrænse dig selv til partnere, der er tæt på dig geografisk. Med fax og e-mail kan dine medarbejdere være placeret overalt i verden.
== SAMMENFATTENDE ==
Tag et minut til at kigge fra skrivebordet travlt og drømmer om, som du gerne vil arbejde med! Åbne op dit sind til mulighederne. INTERNETTET gør verden en lille sted. Du kunne potentielt partner med nogen, hvor som helst! Komme til at arbejde, skriver en dundrende forslag og du også kunne tappe strøm af partnerskaber til at fremme din forretning.

Dette indlæg blev udgivet i Generelt. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.